OUTFIT #81

Közeledve a nyár végéhez, most sem kell nemet mondani kedvenc nyári ruhadarabjainknak, hiszen még most is remekül kombinálhatóak! 

Biztosan nem mondok újat azzal, hogy kötelességemnek tartom a hazai márkákat népszerűsíteni a felületemen, épp ezért mára is egy remek hazai brand kollekciójából válogattam. Korábban már olvashattatok az Émé márka 2016-os tavaszi kollekciójáról (itt), a Summer In The City-ről, ma egy újabb összeállítást hoztam a gyűjteménből. Még most is előttem a kép, mikor tavaly ősszel a showroomban válogattam, és a tervezők,  Varga Zsófia és Pákozdi Alexandra, épp a 2016-os tavaszi kollekciójuk mintáit festették - már akkor megtetszett az élénk sárga és a lime kettőse. A déli nap sugarai és játékos árnyékok inspirálták a Summer In The City fantázianévre keresztelt kollekciót, melyből a gymbagek mellett a pulóver lett a kedvencem, na meg azt én is tudom viselni. A lentebb látható szett a fülledt város hangulatát próbálja visszaadni,amit az egyedi, trópusi növényeket idéző print tesz igazán vagánnyá. Nem mellesleg, a kollekció utolsó darabjait még mindig megrendelhetitek a márka webshopjából (itt), immár kedvezményes áron - szerintem kár lenne kihagyni! A feltűnő mintázatú pulóverhez egy oversize szabású  nadrágot választottam, amit egy fehér sportcipővel és egy ezüst tükörlencsés napszemüveggel tettem még fiatalosabbá.

 

Fotó: Monsphoto

x_6_2.jpg

Pulóver: Émé
Póló: Bershka
Nadrág: Asos
Napszemüveg: H&M
Cipő: Pull and Bear

x_2_2.jpg

x_5_2.jpg

014.jpg

x_1_2.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr2011703477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása