Men's Stuff, a férfi beautybox

Az egyre népszerűbb meglepetés beauty boxok, melyek eddig főleg a nőknek kedveztek, már itthon is elérhetőek a férfiak számára!

A Men's Stuff megkeresésére volt szerencsém tesztelni a szeptemberi beauty boxot, mely rengeteg apróságot rejtegetett. Ugyan elsőre picit tartottam tőle, hogy a már jól ismert klasszikus kéz,- és arckrém mintákból kapok egy újabb adagot, de szerencsére nem így lett. A Men's Stuff csapata úgy tartja, nemcsak kozmetikai termékekre van szüksége a XXI. századi férfinek, hanem olyan termékekre is, melyek a hétköznapi életet teszik egyszerűbbé - de erről lejjebb bővebben is olvashattok. Magyarország első férfi beautyboxa két-három havonta jelenik meg, limitált kiadásban, amiben mindig van egy-két teljes méretű termék, de a többi csak utazó kiszerelés, vagy termékminta. Imádtam a dobozt, már első látásra beleszerettem a doboz küllemébe, ugyanis az elegáns és letisztult fekete box igazi prémium kategóriás meglepetés. Apropó meglepetés, a doboz tartalmát minden hónapban homály fedi, ugyanis csak a márkákat ismerteti a Men's Stuff csapata Facebook és Instagram felületeiken. Összegezve, imádtam a a beutyboxot, nem mellesleg kellemesen csalódtam a csomag tartalmában, épp ezért merem ajánlani nektek is, nem utolsó sorban remek ajándék is lehet párotok számára a következő Men's Stuff doboz.

 

mensstuff.JPG

A szeptemberi Men's Stuff doboz tartalma

Phi Kozmetikum krémdeó, utazó méret, 30 gr

Ahogy feljebb is írtam nem az ismerősen csengő márkák legújabb termékeiből kapunk majd minták, hanem egy kizárólag természetes összetevőkből, kézzel készült krémdeot rejt a doboz. Fehér krém állagú dezodor, mely nem az izzadást, hanem a kellemetlen szagokat szünteti meg, illetve a túlzott izzadást a muskotályzsálya kivételes tulajdonságával természetes módon szabályozza! Épp ezért egy olyan napon teszteltem a terméket, mikor munka után még konditerembe is mentem, és ugyan szkeptikus vagyok a kizárólag természetes összetevőkből készült termékekkel, ellenben be kell valljam, hogy abszolút jól vizsgázott a Phi Kozmetikum.

 

Crep Protect spray, teljes kiszerelés, 200 ml

A Crep Protect egy forradalmi, nano technológiás folyadék,- és szennyeződést taszító spray. Amint a permet találkozik a lábbelivel, láthatatlan lepelként körülöleli azt. Mivel eddig féleg impregnáló spray-ket használtam, kifejezetten kíváncsi voltam a Crep Protect termékére. Azt be kell valljam, hogy a tiszta cipőmre fújt permet bő két hétig ellenállt a kosznak, ahogy az a dobozán olvasható is volt. Ellenben egy másik leheletnyit poros cipőmön már nem jártam ilyen sikerrel, a termék szuper, de csak tiszta cipőre alkalmas!

 

Proraso Aloe vera ás E-vitamin after shave balzsam, utazó méret, 14 ml

Ez volt az a termék, ami azonnal félre tettem, hiszen úgysem borotválkozom: 'minek nekem borotválkozás utánii balzsam'. Majd mikor a doboz lerásában olvastam, hogy a szakállas férfiak is tudják használni a prémium minőségű Proraso after shave.jét igazítás után, máris indultam borostát igazítani. Mivel alapból érzékenyebb a bőröm és hajlamos a borotválkozás után a kipirosodásra, a termék alkohol mentes összetevői csökkentik az irritációt, és nyugtatják a bőrt. Nem mellesleg a krém aloe vera és E-vitamin tartalma exta hidratáló hatást biztosít az arcbőrnek.

 

R.M. ékszer, #TSL kollekciós karkötő férfiaknak

Imádtam a TSL style és az R:M: ékszer által közösen tervezett gumis Buddha fejes valódi ásványköves karkötőt, melyet lassan egy hónapja előszeretettel viselek.

 

Valrntino Uomo Intense illatminta,  1,5 ml

Sophie Labbá parfümőr kreációja már régóta az egyik kedvencem, egyszer már el is fogyott egy 50 ml-es kiszerelés, így nagyon örültem, hogy újra, egy kis időre is, de Valentinot permetezhetek a testemre.

 

Gentleman's CHOICE magazin

A szeptemberi doboz extra meglepetése a kéthavi prémium kiadvány, melynek célja egy meglévő űr kitöltése a magyar férfimagazinok piacán. Elsősorban azt a férfit állítja középpontba, aki nem feltétlenül tetszeleg a rivaldafényben, ugyanakkor munkájával, hivatásával maradandó értéket hoz létre. Mindez remek stílussal és szuper cikekkel , nemcsak divat, hanem gasztro, tech és gazdasági témájú írásokkal fűszerezve. 

 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr2011745409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása