OUFIT #109

fekee.jpg

Nem tagadom, hogy a Budapest Central Europe Fashion Week eseményre csak fricskaként bújtam pizsamába, ellenben azóta is nagy kedvencem a selyem hálóing.

Épp ezért a Dolce & Gabbana, de mondhatnám akár, hogy a Gucci után szabadon, addig variáltam a pizsamablúzon, míg egy vagány nappali szettet nem kreáltam. Biztos vagyok benne, hogy legközelebb is össze fognak súgni a hátam mögött, hogy egy piszamában jövök-megyek, de nem érdekel, sőt egyenesen tetszik, hogy egy leheletnyit extrémebb darab, ennyire kizökkenti a magyarokat a szürke hétköznapokból. A teljes pizsama szettemhez képest, hétköznapokra, vagy épp az éjszakába, egy klasszikus, egyenes szabású chinoval kombináltam a sötétkék pizsamablúzomat, amit egy vagány mokasszinnel tettem még különlegesebbé. A lenti szettemmel azt szeretném hirdetni, hogy merjetek nagyot álmodni, és semmiben se szabjon gátat az, hogy mi, magyarok mit tartunk normálnak. Hisz tudjuk, hogy céljainknak és vágyainknak csak a képzeletünk szabhat határt, és kellő munkával és kirartással bármit elérhetünk.

 

Fotó Bokros Dorottya

img_0061.jpgimg_0114.jpgimg_0087.jpgimg_0092.jpgimg_0135.jpg

 

Pizsama: H&H
Chino : H&M
Cipő: Massimo Dutti
Karkötők: Trendhim

 

FACEBOOK | INSTAGRAM 

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr8314030848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orbán Ráhel. (törölt) 2018.06.11. 21:58:53

Igazán nem értem, hogy miért erőlteti nemzetünk fiaira ezt a japán kimonót ez a liberálbuzzancs. Magyarra huszárruha való! Vagy talán nincs megfelelő 'kardja' hozzá, csak hüvelye?

Orbán Ráhel. (törölt) 2018.06.11. 22:10:45

:-*

yerico1 2018.06.12. 15:18:03

Őszintén, csak a képet nézve én is azon gondolkodtam, hogy ez most férfi vagy női divatfotó akart-e lenni igazából.

Ösztövér kutágas, hórihorgas gémmel 2018.06.12. 17:07:46

Hetero vagyok, így ezt a módit meghagyom a magadfajtának.

Éles Kapitány 2018.06.12. 17:17:19

Miért ne hordanátok kedvenc selyempizsamátokat az utcára? - Kerdezi a kedves blogiro...

Hat, hogy ne nezz ki csuklobol egy buzi tahonak kedves blogiro!

Éles Kapitány 2018.06.12. 17:20:04

Bar igy utolag a taho buzi jobban illik ide mint a buzi taho...

JorEl 2018.06.13. 05:37:12

Tegye fel a kezét minden hetero férfi, aki rendelkezik selyempizsamával!

fovarosi.blog.hu · http://fovarosi.blog.hu 2018.06.13. 07:39:14

Próbálj meg 1 percre kiszakadni a megszokottból, és máris le vagy buzizva. Üdv a mocsárban.

Orbán Ráhel. (törölt) 2018.06.13. 23:53:47

Meggondoltam magam. Visszaemlékezve a frankofón és olasz területeken tett utazásaimra, de akár osztrákiában is például egy (divat)sál mégha a divaton túl funkcióval nem is bír, egy pasin ma már alap. Ha pedig ez alap, akkor egy selyemruci alkalmanként simán bele kell, hogy férjen. Szóval önkorrekció, bocs.
süti beállítások módosítása