OUTFIT #121

kiemelt_1.jpgA megújult rovatban továbbra is egy darabot variálok három különböző stílusban. Mára a 2020-as őszi szezon egyik must have darabjáé a főszerep, a kabátinggé! 

 

Az első look egy teljesen hétköznapi kombó, klasszikusokkal. Nagy kedvencem a  képen is látható világos koptatású egyenes szabású farmer, amit az ősz utolsó napjait kihasználva bátran viselek felhajtott szárakkal, bokavillantva. Az időjárásnak megfelelően kedvenc farmerem egy kötött pulcsival és sportcipővel kombináltam, amit a posztó anyagra hajazó kabátinggel tettem teljessé. Azért is lett az egyik favoritom a szezonban az ingkabát, mert szinte minden stílussal működik, így akár egy kisebb őszi ruhatár is épülhet rá.

01_15.jpg

A második szettemben egy fekete bőrnadrág köré építettem a lookot, amit egy basic fekete garbóval és egy elegáns Chelsea bakanccsal kombináltam. Ezen összeállítás is a már említett overshirttel lett teljes. A lenti összeállítás sokkal vagányabb, inkább egy esti összeállítás amiben indulhat a clubbing (bízzunk benne, hamar lehetőségünk lesz újra bulizni)!

02b.jpg

A harmadik összeállítás egy igazi vasárnapi szaladgálós szett. Az idei lockdown második felvonásában szerettem bele a lenti kötött melegítő fazonú nadrágba, amiről most sem szeretnék lemondani. Az egyszerűség és a sportosság jegyében született meg az összeállítás, amit nem is bonyolítottam túl, hiszen a vasárnap a kényelemről szól! 

03_9.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr7816278112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása