OUTFIT #90

Végre itt a várva várt reggeli madárcsicsergés, a szikrázó napsütés, egyszóval a tavasz! Mára egy klassz kis átmeneti idős összeállítással készültem nektek.

A szezonban nagy kedvenceim a 90-es éveket idéző, letisztultabb szabásvonalak, melyeket legutóbb kedvenc színemmel a kékkel variáltam. Még mindig hatalmas rajongója vagyok a boka villantó nadrágoknak, ellenben a hidegebb napokon merész zoknikkal kombináltam, míg most egy, a szetthez színben illő, klasszikus teniszzoknira hajazó darabbal párosítottam kedvenc farmerem. A tavasz jegyében egyik hosszított pasztell kék póló az összeállítás egy kulcsdarabja, amit egy fehér kötött pulóverrel kombináltam. Mivel még elengedhetetlen ebben a csodaszép tavaszias időben egy kabát, ezért az outfitem egy korábbról már ismert fémes hatású dzsekivel lett teljes (korábbi szettem itt elérhető). Még mindig imádom a visszafogott, de mégis kicsit merészebb kiegészítőket, így most a lent is látható Trendhim darab mellett tettem le a voksom (a karkötő itt rendelhető).

 

Fotó:  Bokros Dorottya

img_3172j.jpg

Kabát: H&M 
Pulóver: F&F
Póló: H&M
Farmer: Bershka
Karkötő: Trendhim
Zokni: H&M
Cipő: Springfield

img_3061j.jpg

img_3079j.jpg

img_3143j.jpg

img_3207j.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr4712289629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása