Gondoltátok volna, hogy még abból is statisztikát vonnak, hogy egy márka hány címlapon szerepel?
Azt sejteni lehett, hogy a Louis Vuitton 2012-es tavaszi pasztell-csipke kollekciója csúcsokat dönt, azonban azon még magam is megdöbbbentem, hogy 88 címlapon szerepelt egy-egy LV darab. Igen, 88 nemzetközileg is elismert magazin tette címlapra a LV-t. A képzeletbeli dobogó második helyét a Prada foglalja el, a maga 78 címlapjával. A LV-hoz képest nem lepődtem meg a Prada 'sikerén', ugyanis gondolkodás nélkül fel tudnék sorolni legalább 7-8 Prada fürdőruhás címlapot. A listát a Dolce&Gabbana folytatja, 71 címlappal, a tömérdek padlizsánnal, paprikával és csillogó fürdőruhával.
Louis Vuitton
Prada
Dolce&Gabbana
A bejegyzés trackback címe:
https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr427298499
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.