Carolina Herrera vs. VOGUE
Pár napja mikor megláttam a Carolina Herrera őszi kampányát feltűnően ismerős volt...

Kutattam, keresgéltem és megtaláltam a 2011-es decemberi japán VOGUE fotósorozatát. A második sokk az volt, mikor megláttam Constance Jablonskit és Mihalik Enikőt ... Hogy miről is beszélek? Az Alex Cayley fotózta képeken Constance és Enikő oldalt zöld sövények és kőfal előtt sétál, egymásba karolva.


Következzen a 2012-es Carolina Herrera kampány. A fotó már ismerős lehet, Constance és Enikő oldalt zöld sövények és kőfal előtt sétál, egymásba karolva... Persze ihletet meríteni egy dolog, de pontosan lemásolni egy már létező koncepciót merész húzás. A VOGUE sorozathoz képest csak a frizurák és a ruhák változtak, na meg a fotós. Meglepődve fogadtam, hogy a kampányt Patrick Demarchelier fotózta -kár, hogy ekkora bakit követtek el.


Ha tetszett, kövess Facebookon is, ahol további érdekességeket osztok meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr627298451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása