Milan Fashion Week Spring/Summer 2013 - 2. nap
Beindult az igazi gépezet, itt Milánóban.
 
Max Mara
Az egyik olyan márka a Max Mara, amelyben egyszerűen nem tudok csalódni. Minden kollekciójuk hozza a szakma elvásásait - könnyed, lezser, stílusos szettek vajmi sportossággal. Nem szeretnék ódákat zengeni, de az oversize felsők és zakók, a ceruzaszoknyák és a sportosan elegáns overálok egyszerűen remekművek. Csak ajánlani tudom minden sportos és stílusos nőnek.  
 
 
 
 
 
Emporio Armani
Szerintem már rég mondtam olyat, hogy egy igazán klassz kis kollekciót alkotott Giorgio Armani. Valahogy több szezon után most nem éreztem a darabokon azt az erőltetett minimalizmust, hanem csak azt a megmagyarázhatatlan üde könnyedséget. A bemutató elején még a maszkulin jellem uralkodott a kifutón, de pár percen belül ezt felváltotta a lágy romantika, a pehely könnyű organza anyagok és a rengeteg csillogó mini ruha. Azt kell, hogy mondjam, kellemesen csalódtam Armaniban.
 
 
 
 
Prada
Mivel élőben is követtem a brand kollekcióját, őszintén szólva azt gondoltam naivan, hogy Miuccio Prada nagyon mellélőtt. Majd az első 4-5 outfit után megvilágosodtam, hogy a kreatív csapatot biztosan a japán kultúra inspirálta. A kifutón többnyire újragondolt kimonókat vonultatott fel Miuccio, amelyeken a Japánt szimbolizáló cseresznyevirág is megjelent. Ha már cseresznyevirág, akkor az egész kollekción végigvonult ez a virág, így lett egész teljes bemutató. Bár a holdjáró cipőket és a 'zoknis' összeállításokat még most sem tudtam megemészteni.
 
 
 
 
Ha tetszett, kövess Facebookon is, ahol további érdekességeket osztok meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr957298105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása