Napi outfit #12
Tudom, lusta vagyok... Magam sem gondoltam volna, hogy október  - szinte - utolsó napjaiban még elég lesz egy póló-zakó kombó, de elég volt. Épp ezért, gondoltam, ha már annyi szó szólt a zakókról, akkor magam is megosztok egy zakós összeállítást. Már biztosan tudjátok, hogy nagy kedvencem a fekete, így biztosan nem lepődtök majd meg azon sem, hogy -számomra- természetesen egy fekete darab mellett döntöttem. Mivel a mai összeállítást csak szaladgálós hétköznapra terveztem, így egy matt, bársony anyagú zakót variáltam egy nyomatos pólóval és farmerrel. Az elegancia a cipőnél újra főszerepet kapott, hiszen a ex-szalagavatós ALDO cipőmet újrahasznosítottam - és jelentem: bevált. Ezek után újra indulhat a nap, és remélem még több alkalom lesz, mikor elég lesz egy vékonyabb zakó, esetleg kabát.

 
Zakó: New Yorker
Póló: Zara
Farmer: Bershka
Karkötő: Givenchy
Sál: H&M
Öv: New Yorker
Cipő: ALDO
 
Ha tetszett, kövess Facebookon is, ahol további érdekességeket osztok meg!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr757297963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása