Napi outfit #16
Egyelőre még sikerült nem ellustulnom, bár ez még csak a második hét az évben... Mára egy, a megszokottaktól is elegánsabb összeállítással készültem, mivel megkezdődött a vizsgaidőszakom. Magukat a vizsgákat egy egyetemista sem várja -szerintem- ellenben egy blogger ilykor legalább kiélheti stílusosságát. Ez elég egoistán hangzik, de így van, kiindulva a példámból. Mivel egy blogger nem tudja levetkőzni önmagát, így nem a megszokott fekete-fehér kombinációt választottam, hanem a feketéhez, a fehér helyett a burgundit párosítottam. A mai napig imádom ezt a már majd' két éves zakót, hiszen az anyaga alapból fényes, s hab a tortán a zakó gallérjának és zsebeinek metálfényű rátétei - persze nem a vásári, flitteres csillogású anyagokra gondolok. Így újra előkaptam az érettségire vásárolt lószőr ALDO félcipőm, csokornyakkendőt 'kötöttem', és indultam is vizsgázni. Remélem érdemes volt ennyire kiöltöznöm. :)

 
Zakó: John Richmond
Ing: New Yorker
Csokornyakkendő: H&M
Nadrág: H&M
Öv: vintage
Cipő: ALDO
iPad tok: F&F
 
Ha tetszett, kövess Facebookon és Tumblr-on is, ahol további érdekességeket osztok meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr657297665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása