Paris Fashion Week Spring 2014: John Galliano
Ugyan nem az én ízlésemet tükrözi Bill Gaytten legújabb kollekciója, de első látásra megtetszett a tervező legújabb kollekciója.  Azt kell mondjam, Gaytten megtalálta sajátos stílusát, amivel már másodszer vett le a lábamról, zsinórban. Nem utolsó sorban azért is lett az egyik kedvencem a márka 2014-es tavaszi kollekciója, mert végre élénk, igazi nyárias színeket -sárga, piros és fehér- láthattam viszont a kifutón, amit Gaytten kékekkel és szürkékkel egészített ki. Az utcai szettek mellet jól megfértek az extravagáns összeállítások is, és a formálisabb szetteket még meg sem említettem. Egyszerűen tökéletes kollekciót alkotott Bill Gaytten - most először éreztem azt, hogy nem azt kerestem a kollekcióban, hogy mit csinált volna másképp John Galliano, hanem már Gaytten saját egyéniségét kerestem, és jelentem: megtaláltam.

Nektek hogy tetszik a legújabb John Galliano kollekció?




Ha tetszett, kövess Facebookon és Tumblr-on, vagy kérdezz az ask.fm-en!

Már Twitter-en is eléhettek! 

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr147296967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása