CoutureINSPIRE #3
Itt a nyár és vele együtt a kánikula is, és természetesen itt a legújabb CoutureINSPIRE poszt, sok-sok terepmintával!

Engem is utolért a camo-láz, de még mielőtt a saját összeállításomat hoznám el nektek, íme a már megszokott két összeállítás. A mai CoutureINSPIRE áldozata egy terepmintás sportcipő lett, amit nagyon könnyű volt két különböző stílusú szettbe kombinálni az idei tendenciáknak megfelelően. Már többször is olvashattátok itt a blogon, hogy mostanság oly' divatos sportcipőinket formális szabású ruháinkkal kombinálni (itt), így az elegánsabb szettbe egy homokszínű chinoval és egy nude minimal szabasú pólóval egészítettem ki a feltűnő camo lábbelit. Az összeállítást egy vintage napszemüveggel és egy praktikus táskával bolondítottam meg; formálisabb szett révén, direkt nem szerettem volna több terepmintát az outfitbe csempészni. A sportosabb összeállításnál a fürdőnadrágon és a sporttáskán is visszatér a camoflauge, amit egy élénkebb burgundi póló köt össze, ami színben illeszkedik a sportcipő bőrapplikációjához - a szettet egy farmeringgel és egy bőrkarkötővel egészítettem ki. 


Nektek melyik szett tetszik jobban? 


A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr927296235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása