OUTFIT #36
Arról már korábban is olvashattatok, hogy mennyire megszeretettem a camoflauge mintát (itt), s ahogy akkor megígértem, már itt is az én camo-szettem!

A mai összeállításomban különösebb tervezés nélkül is sikerült több vezető tendenciát ötvöznöm: az első, s egyben a leglátványosabb maga a terepminta, majd ezt követi a fürdőnadrágok utcai viseletté konvertálása, és végül a tükörlencsés napszemüvegek, mindez egy leheletnyi minimalizmussal fűszerezve. Kezdjünk mindent az elején! Az elmúlt szezonokban hatalmas népszerűségnek örvendettek a Valentino neon-camoflauge mintás darabjai (itt),  s valljuk be őszintén, ezt a sikerkollekciót koppintotta egyik kedvenc spanyol fast-fashion márkám, a Zara is - nincs mit ezen szépíteni - persze, sokunk örömére. Ugyan első látásra megtetszett ez a kék-camo oversize szabású póló, de másnap majdnem becseréltem a pulcsi narancssárga változatára, gondolva, sokkal könnyebben variálható jelenlegi gardróbommal. Szerencsére addigra már elfogyott a méretemben a narancssárga változat, s amennyiben már a 'nyakamon' maradt a kék darab, akkor ezzel a színnel kellett valamit kezdenem. Azonnal úgy döntöttem, vásárolok egy színben passzoló fürdőnadrágot, hiszen cipőből és shortból sosem elég! Szinte perceken belül sikerült is találnom egy tipikus könnyed nyári susogós anyagú rövidnadrágot, és máris megnyugodott a lelkem, hogy jó döntés volt ez a kék-camo. Hazaérve azonnal összeállt a fejemben a lentebb látható szett, s ezen szett kissé formálisabb, már amit e póló megenged változata is - amit hamarosan Instagram oldalamon is megmutatok nektek. Nem beszélve arról sem, hogy roppant mód variálható ez a feltűnő mintázatú top, hiszen egy unalmas sportcipő-farmer-kabát kombót is képes stílusossá varázsolni (kép itt). Sokáig úgy tartottam, akkor lehet igazán stílusos és menő egy férfi, ha meri kiegészítőkkel variálni szettjét, ellenben mára megtanultam nem kell minden esetben halmozni a karkötőket és a nyakláncokat, hiszen sokszor a kevesebb több. Ennek jegyében én is csak egy kékes árnyalatú tükörlencsés napszemüveg mellett tettem le a voksom.  


A fantasztikus fotókért köszönet Bors Katának.
(instagram.com/kataaa_xo)


Nektek hogy tetszik legújabb összeállításom?



Top: Zara
Fürdőnadrág: Calzedonia
Kabát: Topman
Napszemüveg: New Yorker
Cipő: Bata


A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr617296227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása