OUTFIT #37 - Halloween Edition 2.0
Hosszas idő után újra OUTFIT poszttal jelentkezem, ellenben még ma sem egy klasszikus lokkal készültem nektek.

Már-már hagyomány, hogy mindig egy spontán OUTFIT fotózás áldozata lesz a Halloween-i jelmezem, bár idén már kissé tudatosabb volt e spontaneitás. Míg 2013-ban hosszas órákat töltöttem a tükör előtt, míg elkészítettem 'vámpír sminkem' (itt), idén erre már nem volt türelmem, és egy klasszikus szettet szerettem volna feldobni valami látványos kiegészítővel. Halloween éjszakáját az Il Bacio di Stile áruházban indítottam egy barátommal, s jelmezem már ott is nagy érdeklődés követte, így végül úgy döntöttem, hogy idén is megörökítem szettem. Mivel sosem szerettem beállni a sorba és egy Zs-kategóriás sminkkel nyomulni, így idén inkább a klasszikusabb összeállításra, illetve jelmezre szavaztam. 2014-ben az #allblack trend mellett tettem le a voksom, és a szettem egy finonam lágy prém gallérral varázsoltam egyedivé, mely egykor nagyi gardróbját gazdagította - immár az enyimét. Természetesen a lánccal már magam bolondítottam meg, mely kiegészítő azonnal egyedivé varázsolta klasszikus összeállításom.
Azt már feljebb említettem, hogy idén nem szerettem volna sminkelni magam, bár a buli éjszakáját megelőző nap újra elkapott a hév, és magával ragatt a YouTube világa. Komolyan megfordult  a fejemben, hogy prém helyett Zombieboy-nak 'öltözöm' a nagy napra, szerencsére nem így lett, és végül csak a borostámra erősítettem rá némi púderrel és szémhéjfestékkel. Ugyan a festéket már lemostam, ellenben a prémbe beleszerettem, így könnyen meglehet, hogy legalább egyszer még újra felkapom, akkor már lánc nélkül....


A fotókért köszönet Nicky Papastergiou-nak.



Zakó: New Yorker
Ing: Zara
Nadrág: H&M
Velúr cipő: Aldo
Nyakkendő: New Look



A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr807296183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása