OUTFIT #41
Az elmúlt napokban megérkezett a már nem várt tél, ami rettentő hideggel és havazással vetett véget a kellemes, kora tavaszi időnek, így újra előkerülhettek a hatalmas sálak a szekrény mélyéről.

Pár napja olvashattatok a divathetek street style trendjeiről, ahol vezető tendenciának számítottak a túlméretezett sálak, sőt ez a fajta őrület itthon is nagyon népszerű a stílusos férfiak körében. Épp ezért most én is megmutatom, hogy én hogyan viselem kedvenc sálamat! Az új hóbort egészen a 2014-es őszi kollekciókat felvonultató divathéten kezdődött, mikor Christopher Bailey a modellek monogramjaival ellátott, egyedi, már-már poncsókra hajazó sálakat küldött a kifutóra a londoni Burberry bemutatón. Ugyan már a korábbi őszi férfi kollekciókban is nagy szerepet kaptak az oversize sálak, ellenben az előbb említett Burberry Prorsum show tette igazán főszereplővé e szezonban a túlméretezett sálakat. A lentebb látható összeállítás tehát egy remek példája annak, hogyan is lehet tippeket elcsenni a kifutón látott összeállításokból, és azokat a saját öltözködési szokásainkba foglalni. 
Mivel még mindig rajongok a formális darabokért, és egyre jobban szeretem sportcipővel kombinálni az elegánsabb ruháimat is, így most nem bőrkabátomat dobtam fel kedvenc túlméretezett sálammal, hanem klasszikus zakómat. E könnyed anyagból készült nadrágomat már korábban is láthattátok, ellenben most próbáltam egy újabb, elegánsabb oldalát megmutatni. Mivel az utóbbi időben szinte teljesen elszoktam a kiegészítőktől,  így tovább nem is bonyolítottam az összeállításomat, hiszen az új kiegészítőm az oversize sálam lett.  A lentebb látható fotókon próbáltam minél több opciót megmutatni, hogyan is érdemes kombinálni a túlméretezett darabokat a hidegebb napokon.


A fotókért köszönet Nicky Papastergiou-nak.



Zakó: H&M
Ing: Zara
Nadrág: New Look
Cipő: New Yorker
Sál: New Look


A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr747296095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása