OUTFIT #42
2015. még mindig a magyar tervezők éve, itt a blogon, így mára a Wonderground merész darabját formáltam a magam ízlésére. 

A kétszeres Gombold újra! Divat a magyar öltözéktervező pályázat döntős márkája a merész mintáiról, valamint a sportosan oversize szabásvonalairól ismert, s most ezt az extravaganciát illesztettem letisztult stílusomba. Nem tagadom, át kellett gondolnom a lentebb látható szettet, ellenben amint elkezdtem variálni a Wonderground legújabb darabjait a saját ruháimmal, azonnal összeállt a mai outfitem, ami azóta is nagyon tetszik. Az összeállítás érdekessége a leggings - rövidnadrág kombóban rejlik, amitől sokáig magam is féltem, de mostanra teljesen megszerettem, és a hétköznapokon is egyre biztosabban viselem e feltűnő kombinációt. Mivel a nadrág mintázata önmagában is merész, így tovább már nem is bolondítottam a szettem, hanem egy basic fahér póló és cipő, valamint egy minimal szabásvonalú bőrdzsekivel egészítettem ki kedvenc Wondergound darabomat. 


A fotókért köszönet Nicky Papastergiou-nak.




Leggings-rövidnadrág: Wondergound
Póló: H&M Basic
Kabát: Zara
Cipő: Bershka



A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr487296087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása