OUTFIT #61

Az alapdarabok mellett minden szezonnak megvan a saját must have darabja, ami idén a camel coat lett, mely nem mellesleg egy örök klasszikus is egyben.

Kettőnk története valahol ott kezdődött, hogy tucatnyi inspiráló szettet láttam a különböző felületeken, de valahogy nem éreztem magaménak a teveszínű kabátot, mígnem fel nem próbáltam az egyik hazai fast-fashion boltban, és azonnal szerelembe estem. Mivel az élet sosem ilyen egyszerű, ezért még napokig, talán volt az egy hét is, szemeztünk egymással, és a végén egymáséi lettünk. Ennyit kettőnkről.

Az utóbbi időben egyre inkább inspirálnak a neutrális színek, a skandinávok letisztult formavilága, és merem állítani, hogy ez a finomság ihlette a lentebb látható összeállításom is. Szerettem volna egy nem tipikusan téli szettet bemutatni, hanem egy sokkal frissebb és világosabb outfitet. Nagyon sok férfi a tél beköszöntével a teljes ruhatárát a feketére és a navy blue-ra építi, ellenben télen is bátran viselhetünk fehéret is akár. Én a fehéret egy elegáns szürke nadrággal egészítettem ki, amely rafinériája a berakásaiban rejlik, ettől a nadrágnak némi répa vonala lesz. A look az egyik kedvenc Battila napszemüvegemmel teljes - egyszerűen imádom a kézzel készített, egyedi tervezésű tükörlencsés acetát szemüveget, ami remek kiegészítője a szettemnek. Hamarosan a blogon is olvashattok egy interjút Bakó Attilával, a Battila alapítójával. 

 

Fotó: MT - Molnár Tímea

5_7.jpg

Camel coat: Zara
Pulcsi: C&A
Nadrág: NowLook
Zokni: H&M
Sneaker: New Yorker
Napszemüveg: Battila

3_7.jpg

6_5.jpg

1_6.jpg

2_7.jpg

4_7.jpg

7_2.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr908149160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása