OUTFIT #63

Idén sem lesz hiány remek kollaborációkból, hiszen tovább folytatódik a magyar divatért hirdetett harcom, és a magyar termékek népszerűsítése. 

Már tavaly is olvashattatok a Battila concept eyewear márkáról (itt), akik a napszemüvegeik és fa keretes szemüvegeik mellett, az acetát kereteikről is híresek. Mivel magam is szemüveges vagyok, így hatamas élmény volt a Battila concept eyewear stúdiójában meglesni a keretek születését - ahol azonnal megtaláltam a kedvenc darabomat.-, és hosszasan beszélgetni az ötletgazdával, Bakó Attilával. Többször is írtam, hogy milyen nehéz megfelelő keretet választani, ami passzol az arcformánkhoz, de most végre megtaláltam az én fazonom. Nem tagadom, hogy egy véletlen folytán próbáltam fel a lentebb látható klasszikus, kör alakú keretet, de a manufaktúra dolgozói és a tervező szerint is sikerült kiválasztanom a legmegfelelőbb darabot a kínálatból. A keret alakja mellett, nagyon tetszik a színe is, imádom az acetátban rejlő játékosságot. 

Már korábban megfigyeltem magamon, hogy idő kell, míg a kifutón látott tendenciákat átvariáljam a saját öltözködésembe, így egy röpke fél szezonnyi késés után én is beszereztem egy pelerint, amit azóta is imádok. Ugyan a női divatban évek óta fel-fel tűnik e ruhadarab a poncsó mellett, ellenben a férfi divatmárkák óvatosan kísérleteznek e darabbal - ellenben egyre nagyobb népszerűségnek örvend a külföldi férfiak körében is e roppant praktikus ruhadarab. Az első pelerinem szerettem volna, ha egy teljesen letisztult, könnyen variálható darab lesz, így végül a lentebb látható világosszürke kevert pamut darab mellett tettem le a voksom. Amiét olyannyira a kedvencem lett, hogy a hidegebb napokon kedvenc bőrkabátomra is felvehetem, és máris kész a tökéletes téli összeállítás, a melegebb napokon pedig farmerdzsekivel is párosíthatom. Nem beszélve a mesés redőzéséről...  A szürke pelerin és a fekete bőr remek kiegészítője a Battila concept eyewear szemüvegemnek, amit egy szakadt farmerrel és kedvenc bakancsommal párosítottam.

 

Fotó: MT - Molnár Tímea

1_8.jpg

Pelerin: Topman
Kabát:  Zara
Pulóver: NewLook
Farmer: Topman
Szemüveg: Battila concept eyewear
Kesztyű: H&M
Bakancs: Zara

3_9.jpg

2_9.jpg

4_9.jpg

7_3.jpg

6_6.jpg

5_9.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr778300654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása