OUTFIT #73

Talán a stílusok keverése áll hozzám a legközelebb, hiszen imádom variálni az össze nem illő darabokat, és azokból egy merész szettet kreálni.

Pár hete nagy felháborodást okozott a magyar online felületen a H&M Loves Coachella kollekcióból való szaggatott farmerem (itt), amit akkor inkább lazább irányba vittem el, ma épp a farmer elegánsabb oldalát szeretném megmutatni nektek. Szeretném megmutatni, hogy egy fesztivál kollekcióból is lehet merészen elegáns összeállítást kreálni. Ahhoz, hogy a look elegáns legyen, egy klasszikusan letisztult inget választottam, hogy visszahozzam a szmokingok jól öltözöttségét. Az összeállítás következő csavarja, hogy nem egy karcsúsított zakót választottam, hanem egy túlméretezett, úgynevezett  Coach fazonú csont színű kabát mellett tettem le a voksom, amit a H&M 2016-os tavaszi Studio kollekciójából válogattam. Cipőben egy fiatalos monk mellett döntöttem, nagyon tetszik a lábbeli lapos talpa és a monk cipők sajátosságainak variálása - szeretem volt első látásra! Íme hogyan variálok én egy fesztivál kollekcióból való farmert, egy vezető trendeket követő kollekció kabátjával, amit egy fiatalos Massimo Dutti cipő tesz még különlegesebbé. 

 

Fotó: Monsphoto

005.jpg

Kabát: H&M Studio 
Ing: Massimo Dutti
Farmer: H&M Loves Coachella 2016
Öv: Massimo Dutti
Cipő: Massimo Dutti

 

026.jpg

036.jpg

046.jpg

053.jpg

065.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr338704742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása