OUTFIT #79

A szezon hivatalos trendjei mellett a street style divat aktuális a kedvence a tenisz zokni lett, melyet most én is kedvemre variáltam.

Mindenféle túlzás nélkül mondhatom, hogy nyáron nagyjából hét napból, legalább ötön fehéret viselek. Így a nagy melegben, most sem volt kérdés, hogy mely szín lesz az összeállításom egyik alapszíne. Mivel a papucs-zokni kombót még mindig nem érzem magaménak, így egy merészebb árnyalatot választottam, már ami a zoknit illeti, hogy majd megmutassam nektek is az én zoknis szettemet. Tehát adott a fehér és egy vibráló rózsaszín, amihez végül a Pantone 2016-os év színét, a rózsakvarcot választottam. Korábban szinte mindig elegánsabb darabokat variáltam sportosabb szabásokkal, ellenben mára egy teljesen letisztult, sportos összeállítást hoztam nektek. A fehér és a rózsaszín játékát az ezüst tükörlencsés napszemüvegem töri meg, amihez remekül passzol a legújabb Querilla karkötőm is, amit nem hagyhattam ki. Ugyan mikor összeállt a fejemben a lent látható look, kissé tartottam tőle, hogy nem fogom a magaménak érezni, és feszengeni fogok. Ellenben ahogy elkészültem, és a tükörben véglegesítettem az összeállítást, máris az egyik kedvenc nyári szettem lett a maga merész zoknijával. 

 

Fotó: Monsphoto

079.jpg

Pulcsi: H&M
Póló: H&M
Nadrág: H&M
Karkötő: Querilla
Zokni: H&M
Cipő: H&M

x_9_1.jpg

x_8_2.jpg

x_13_1.jpg

x_12_1.jpg

x_14_1.jpg

x_10.jpg

x_11_1.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr211493444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása