OUTFIT #107

A lentebb látható összeállítás több szempontból is közel áll hozzám, nem mellesleg szerintem egy szuper tavaszi szett is egyben!

ff_1.jpg

A posztot egy rövid történettel kezdeném: még valamikor január végén jártam a CAKO márka showroomjában, ahol azonnal beleszerettem a lenti kabátka, a sors furcsa fintora volt, hogy épp otthon felejtettem a pénztárcámat és vele együtt a bankkártyámat is. A márka tervezője, Cakó Kinga, megnyugatott, hogy semmi baj, a kabát az enyém lesz. A kövekező pár napbam valahogy sose tudtunk időpontot egyeztetni Kingával, hogy megvegyem a kabátot, talán akkor már le is mondtam róla egy picit, persze fájó szívvel. Majd jött a hétvége, mikor egy party keretei közt is megünnepeltem a születésnapomat a barátaimmal, és a sok-sok ajándék közt ott volt az a CAKO kabát is, amibe beleszerelmesedtem. Alig mertem hinni a szememnek, hogy egy szuper összeesküvés áldozata lettem. Hát nem nekem vannak a lejobb barátaim? Azonnal tudtam, hogy ez a kabát lesz a favoritom a tavaszi szezonban, és persze nyáron is, na meg majd ősszel is természetesen. Már akkor elkedztem gondolkodni, hogy mivel variálom majd, végül egy elegánsabb összeállítás lett a befutó, ami szerintem akár egy lazább irodában is megállja a helyét, nem mdllesleg én még egy állásinterjúra is bátran felvenném. Mivel egy dizájner darabról van szó, így egy klasszikus pólóinggel és egy koptatott skinny farmrrel párosítottam a kabátot, és a szett kedvenc mokaszinommal lett teljes. 

 

Fotó Bokros Dorottya

2_22.jpg

Kabát: CAKO
Póló: Forever21
Nadrág: Asos
Karkötő és gyűrű: Thomas Sabo
Cipő és Öv: Massimo Dutti

1_20.jpg4_22.jpg5_22.jpg3_22.jpg

FACEBOOK | INSTAGRAM 

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr1213836786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása