OUTFIT #118

ximg_0604.jpgA tavasz első napsugaraival én is bátrabban viselem az új szezon legfrisebb trendjeit, na de mik ezek, ez máris kiderül!

Emlékeztek még Virgil Abloh első Louis Vuitton kollekciójára, ahol a klasszikus LV táskákat színes műanyag láncokkal egészítette ki? Na én s valami hasonlót követtem el, és a basic fekete hasitasim én is feldobtam pár extra lánccal. A feltűnő kiegészíők mellé próbáltam minél egyszerűbb ruhadabokat választani, így esett a választásom a kedvenc pufi dszekimre, ami télén szuper praktikus volt. Nem mellesleg, a mostani átmeneti időben is remek dara egy könnyed pólóval. Nektek hogy tetszik a lenti sportos összeállításom? 

 

Fotó:  Bokros Dorottya

img_0595.jpg

img_0623.jpg

img_0600kicsi.jpg

img_0632.jpg

img_0598.jpg

img_0635.jpg

img_0608.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM 

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr9714671543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása