Novemberben újra MCFD!

Ahogy minden évben, úgy idén novemberben ismét megmutathatjátok tehetségeteket a Marie Claire Fashion Days-en! 

Idén már nyolcadik alkalommal kerül megrendezésre hazánk egyik legnívósabb divateseménye, ahol a legmenőbb divattervezők legújabb kollekció mellett tavaly én is megmutathattam magam, erről bővebben itt olvashattok. A neves hazai magazin idén is meghirdetett két versenyt a rangos esemény keretei közt, amelyekre ne habozzatok jelentkezni. Amennyiben életed a tervezés, és szeretnéd az egész világnak megmutatni, hogy te milyennek képzeled el a ragyogó színek játékát, akkor jelentkezz Az év divattervezője pályázatra a Perwoll jóvoltából - a teljes pályázati kiírás a képre kattintva érhető el. 

az-ev-divattervezoje.jpg

 

Tavaly az én szettem is bekerült a legjobb 25 street style összeállítás közé, így volt szerencsém a kifutón megmutatni azt a szettem, amit egy pezsgő inspirált, hatalmas élmény volt. Rettentően paráztam, de a backstage-ben töltött pár óra nagyon jól telt és remekül szórakoztunk blogger kollégáimmal és ismerőseimmel. Amennyiben Te is szeretnéd átérezni, milyen a reflektor fényben a kifutón vonulni, és remek stílus érzéked van ahhoz, hogy megálmodd a tökéletes randi szettet akkor ne habozz jelentkezni Az év street style pályázatára a Hungaria jóvoltából - a teljes pályázati kiírás a képre kattintva érhető el. 

az-ev-street-style-szettje_1.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr7410427400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása