OUTFIT #100

Századik!? Igen, ilyenkor szerintem mindannyian egy picit megállunk és elgondolkodunk, hogyan jutottunk el  ehhez a ponthoz, és sokat mérlegelünk, én is így tettem.

Roppant sokat tanultam az elmúlt években, és szinte napról napra sikerült célokat kihúznom arról a bizonyos képzeletbeli listáról. Nem nagy mérföldköveket, apró kis célokat, de ezek a kisebb sikerek vitték előrébb a blogot, és mellette engem is. Ezt leginkább nektek, olvasóknak, köszönöm, hiszen nélkületek ma nem tartanék itt, köszönöm! Sokáig töprengtem, hogy milyen is legyen a századik OUTFIT bejegyzésem: válasszak valami meghökkentő szettet, amire mindenki felfigyel, vagy legyek nagyon színes és vagány, vagy egyszerűen maradjak önmagam. Az utóbbira szavaztam! Épp ezért nem hiányozhatott a lenti összeállításból a basic fehér póló - ami szinte már a védjegyem -, kedvenc farmerem és motoros bőrdzsekim sem. Mivel imádok játszani a kiegészítőkkel, így most is ezt a letisztult 90-es évekbeli szettet egészítettem ki a Thomas Sabo őszi újdonságaival, amiről bővebbe itt is olvashattok. A hatalom és az erő szimbóluma jelenik meg a karkötőmön (elérhető itt), ami remekül passzol nemcsak a szetthez, de a századik összeállításom hátteréhez is. Az ikonikus Thomas Sabo koponyát Maori tetoválás által ihletett minták teszik még erőteljesebbé, amit egyszerűen imádok. Ez az erő a kézzel készített gyűrűmön (elérhető itt) talán még erőteljesebb a részleteknek köszönhetően, így az ikonikus ékszer még különlegesebb. A szettemet egy buddhista imafüzér inspirálta nyaklánc (elérhető itt) tette egészé. A menő kiegészítő nemcsak divatos, hanem a spirituális töltete miatt sokkal inkább sarkall arra, hogy elmélyedj magadban, és összhangba kerülj a belső éneddel. Így teljes mértékben visszatértem oda, ahonnét elindítottam a mai bejegyzésem, az elmélyüléshez. 

 

Fotó Bokros Dorottya


img_2990.jpg

Bőrkabát: H&M
Póló: Topman
Farmer: Bershka
Öv:Topman
Kiegészítők:Thomas Sabo
Cipő: Aldo

img_2917kicsi.jpg

img_2957.jpg

img_2903.jpg

img_2924.jpg

img_3003.jpg

img_2896.jpg

 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://kaszcouture.blog.hu/api/trackback/id/tr9913146872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása